پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

پیام تسلیت رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری

حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) در طول عمر با برکت خود همواره قاطعانه بر مواضع اسلامی و انقلابی خود تاکید می ورزید و با افتخار از مسیر نورانی نظام اسلامی حمایت می کرد. اينجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، بیت معظم مهدوی کنی، ملت بزرگوار ایران، اساتید و شاگردان دانشگاه حضرت امام صادق(ع) و همه مریدان این عارف وارسته، برای بازماندگان صبر شایسته این مصیبت و برای روح آن مرحوم علو درجات را از خداوند رحمان و رحیم مسئلت می نمایم.
چهار شنبه 30 مهر 1393
1440

پیام تسلیت رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری 


Image title




"بسم الله الرحمن الرحيم"

"انا لله و انا اليه راجعون"




درگذشت مجاهد فداکار، عارف بالله، دانشمند وارسته، مبارز نستوه، عالم رباني حضرت آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری، موجب اندوه فراوان گردید.
آن مجاهد بی ادعا كه عمري را برای سربلندي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تعلیم نیروهای انقلابی گذراند و همواره حضوری فعال در عرصه های مختلف نظام اسلامی داشت، لحظه اي از تعليم و تعلم غافل نبود و تربیت نیروهای مومن و متدین و دانشمند را همواره مدنظر داشت.
حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) در طول عمر با برکت خود همواره قاطعانه بر مواضع اسلامی و انقلابی خود تاکید می ورزید و با افتخار از مسیر نورانی نظام اسلامی حمایت می کرد.
اينجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، بیت معظم مهدوی کنی، ملت بزرگوار ایران، اساتید و شاگردان دانشگاه حضرت امام صادق(ع) و همه مریدان این عارف وارسته، برای بازماندگان صبر شایسته این مصیبت و برای روح آن مرحوم علو درجات را از خداوند رحمان و رحیم مسئلت می نمایم.

محمد رضا دشتی اردکانی
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران

سایت کانون سردفتران و دفتریاران