پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

داشتن معاینه فنی، پیش‌نیاز بیمه شخص ثالث

میهن صنعت: مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک سازمان شهرداری وزارت کشور گفت: هم‌اکنون در حال مذاکره با مسئولان بیمه کشور هستیم که پیش نیاز بیمه شخص ثالث داشتن معاینه فنی خودرو باشد.
سه شنبه 25 آذر 1393
1628





به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر جعفرپوردر خصوص بیمه شخص ثالث خودروها اظهار داشت: دوربین‌های نظارتی در تمام 440 مرکز معاینه فنی در سطح کشور عملیاتی شده است و در تلاش هستیم که دوربین های پلاک‌خوان را در این مراکز نصب کنیم.

وی تصریح کرد: در ازای این مراقبت مراکز فنی سعی می شود از صدور برچسب‌های تقلبی که بعضی از افراد سودجو صادر می کنند جلوگیری شود؛ بنابراین در حال پیگیری هستیم که این برچسب‌ها به صورت استاندارد و غیرقابل کپی‌برداری باشد.

جعفرپور تاکید کرد: در این مراکز ایرادهای ماشین از جمله ترمزها، چراغ‌های روشنایی و سایر موارد چکاپ می‌شود که بایستی در این زمینه فرهنگ‌سازی اساسی صورت گیرد تا افراد با مزایای معاینه فنی بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک سازمان شهرداری وزارت کشور افزود: همچنین هم‌اکنون در حال مذاکره با مسئولان بیمه کشور هستیم که پیش نیاز بیمه شخص ثالث داشتن معاینه فنی خودرو باشد همچنین هرگونه نقل و انتقال خودرو منوط به این برچسب باشد شاید این روشی باشد که همه خودروها را به صورت توفیق اجباری به سمت معاینه فنی سوق دهیم.

وی از راه‌اندازی سامانه یکپارچه برای معاینه فنی خودرو خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز از صدور برچسب پراکنده جلوگیری می‌شود همزمان با روز هوای پاک در سطح کشور یک برچسب برای کل ناوگان حمل و نقل صادر خواهد شد.

جعفرپور تاکید کرد: تلاش جدی کردیم تا از فعالیت کاذب برخی از مراکز فنی که اقدام به صدور برچسب می کردند جلوگیری کنیم؛ در همین راستا با بازرسی صورت گرفته بیش از 20 مرکز در ماه‌های اخیر بسته شده است.

تی نیوز