پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

مولود 6 دی

فرصت تبریک گفتن را از خودم و تبریک شنیدن را از دیگران سلب نمی کنم و میلاد میمون و مبارک 6 دی را به تمام خانم ها و آقایان ؛ سردفتران و دفتریاران سراسر کشور شادباش می گویم .
شنبه 6 دی 1393
4340


به نام خدا


مولود 6 دی



ششم دی ماه ؛ بالاخره از راه رسید! مولود خجسته ای که هنوز بر سر نامگذاری آن بین والدینش کش و قوس است و به توافق نرسیده اند.
پدر ، آن را "روز سردفتر" می نامد و مادر "روز دفاتر اسناد رسمی" صدایش می کند. یکی از عموها "روز سند رسمی" و دیگری "روز سردفتری" خاله ها و عمه ها جانب احتیاط را رعایت می کنند و به ذکر "ششم دی ماه" بسنده کرده اند! دایی بزرگه پیشنهاد داده "هفته سند رسمی" صدایش کنیم و روزهای هفته را "سردفتر" و "دفتریار" و "کارمند" و "ثبات" و "آبدارچی" و "بایگان" و "اپراتور" بنامیم.
هر یک از ایشان استدلالاتی دارند و از نظر خود دفاع می کنند.
متولد 6 دی هر نامی داشته باشد، برای همه ی ما عزیز و محترم است. بهتر است قبل از آنکه همسایه ها و فامیل دور در صدد نامگذاری اش برآیند ، بزرگان فامیل دست از یکدندگی بردارند و حرف یکدیگر را بشنوند!
اینجانب که کوچک ترین فرد از اقوام 6 دی هستم، فرصت تبریک گفتن را از خودم و تبریک شنیدن را از دیگران سلب نمی کنم و میلاد میمون و مبارک 6 دی را به تمام خانم ها و آقایان ؛ سردفتران و دفتریاران سراسر کشور شادباش می گویم و به احترام شما، تمام قد می ایستم و در مقابل دانش، تجربه، دلسوزی، مسئولیت پذیری و زحمات بی دریغ شما در تثبیت حقوق مالی مردم و برقراری نظم اجتماعی ، سر تعظیم فرود می آورم و به رسم ادب دست پیشکوستان خودم را می بوسم و برایشان آرزوی طول عمر و صحت و سلامت می کنم.


روز دفاتر اسناد رسمی مبارک باد.


و من الله توفیق
فرامرز جمشیدی- 1393/10/06





بنچاق