پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

برون سپاري خدمات ثبتي و اسنادي را يكي از تجارب موفق دولت در تسهيل خدمات به مردم است

توسعه دولت الكترونيك و برون سپاري خدمات در دواير دولتي نيز به منظور رفع مشكلات مردم و تسهيل خدمات رساني به مردم بايد در دستور كار جدي قرار گيرد.
سه شنبه 30 دی 1393
1462



با حضور استاندار مازندران، كانون سردفتران و دفترياران مازندران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري، ربیع فلاح جلودار در مراسم افتتاح کانون سردفتران و دفتریاران مازندران با اشاره به توفيقات حاصل شده در برون سپاري خدمات ثبتي و اسنادي، عنوان كرد: اين تجربه موفق و موثر بايد در تمامي جنبه ها، الگوي برون سپاري خدمات در دستگاه هاي اجرايي در راستاي اصلاح ساختار نظام اداري به منظور گسترش و تسهيل خدمات دهي به مردم قرار گيرد.

فلاح، رضايت مندي و خشنودي مردم از تجربه هاي اين گونه در نحوه ارايه خدمات را ياد آور شد و گفت: توسعه دولت الكترونيك و برون سپاري خدمات در دواير دولتي نيز به منظور رفع مشكلات مردم و تسهيل خدمات رساني به مردم بايد در دستور كار جدي قرار گيرد.

استاندار مازندران، بازتاب فعاليت سردفتران را در امنيت جامعه بسيار موثر ارزيابي نمود و تصريح كرد: نتايج فعاليت سردفتران به عنوان سندي معتبر براي صدور احكام در دستگاه قضايي بسيار مهم و تعيين كننده است.

مقام عالي دولت در مازندران، افزود: ظرفيت هاي موثر و امنيت آفرين اين مجموعه بايد از طريق رسانه ها و صدا و سيما براي مردم اطلاع رساني شود.

وي با تاكيد بر اين كه مجموعه مسايل قابل ثبت بايد در قالب اسناد درآيد تا قانوني و عاري از مشكل براي مردم باشد، گفت: استانداري هرگونه همكاري و پشتيباني را در راستاي اجراي فرآيندهاي ثبتي نمودن املاك و اسناد خواهد نمود.

استاندار با اشاره به اين كه تحقق كامل برنامه ها و ماموريت هاي سازمان ثبت اسناد و املاك در قالب برنامه چشم انداز توسعه كشور يك اقدام انقلابي است، بيان داشت: از جمله اين ماموريت ها مي توان به ثبت تمام املاك كشور، الكترونيكي شدن فعاليت هاي ثبتي و دانش محور شدن فعاليت هاي اين حوزه تا سال 1404 نام برد.

استاندار مازندران، پيشرفت دستگاه قضايي در حوزه امور ثبتي را بارز دانست و بر بهره گيري از افراد نخبه در پيشبرد امور در بخش هاي مختلف توسعه اي تاكيد كرد.

در اين مراسم كه آيت الله معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه قائم شهر، بكاييان، معاون امور املاک  و انجم شعاع، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حجت الاسلام والمسلمين تقوي فرد، رييس كل دادگستري استان مازندران، دادستان مركز استان و برخي مديران كل دستگاه هاي اجرايي استان حضور داشتند، احكام اعضاي هيات مديره كانون سردفتران و دفترياران مازندران كه به امضاي دکتر تویسرکانی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسيده است، قرائت و به اعضا اهدا شد.






سایت استانداری مازندران