پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

ضرورت تدوین برنامه جامع ملی آیین نامه تابلوهای تبلیغاتی در جهت ضابطه مندی درآمدهای شهرداری

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: می توان از تابلوهای تبلیغاتی به عنوان فرصتی جهت آگاهی بخشی عمومی در موضوعات فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.
شنبه 18 بهمن 1393
1521




عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: می توان از تابلوهای تبلیغاتی به عنوان فرصتی جهت آگاهی بخشی عمومی در موضوعات فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

علیرضا محجوب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر ضرورت تدوین برنامه جامع ملی آیین نامه تابلوهای تبلیغاتی از سوی شورای شهر تهران گفت: در حالی که میلیاردها تومان برای فرهنگسازی در عرصه های مختلف از جمله پیشگیری از اعتیاد، موضوعات بهداشتی و فرهنگی هزینه می شود می توان از تابلوهای تبلیغاتی به عنوان یک فرصت جهت آگاهی بخشی عمومی استفاده کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: در زمینه تابلوهایی هم که به مراکز و شرکت ها جهت تبلیغات ارائه می شود باید ضابطه مندی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: ضوابط مالی هرچه روشن تر باشد مراجع نظارتی مثل شورای شهر بهتر می توانند بر مراجع عملیاتی مثل شهرداری ها نظارت کنند.

محجوب اضافه کرد: بسیار قابل قبول تر خواهد بود که مشخص شود درآمد حاصل از تابلوهای تبلیغات صرف چه اموری خواهد شد.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نباید فضای شهری تبدیل به یک فضای صرفا تبلیغاتی شود، خاطرنشان کرد: از طرفی شکل تابلوهای تبلیغاتی، نحوه و مکان نصب آنها نیز بسیار مهم است که در کنار این موضوع که جنبه مثبت فرهنگی داشته باشد با جلب توجه بسیار باعث ایجاد خطرات رانندگی نشود.

خانه ملت