پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

بهترین سرویس دهنده اپراتور ADSL در ایران کدام است؟!

اگر قصد خرید اینترنت پرسرعت یا همان ADSL را دارید توصیه می‌کنیم حتما این گزارش را بخوانید تا با بهترین سرویس دهنده اینترنت پرسرعت در ایران آشنا شوید و بتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده را انتخاب کنید.
شنبه 18 بهمن 1393
2176




به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر؛ معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه سوم امسال را اعلام کرد. غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینكه ارزیابی این دوره اپراتورها در كنار سایر شاخصها با تمركز بر نظرسنجی از كاربران انجام شده گفت شرکت‌های زیر به ترتیب جزو برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می‌باشند.

- رتبه اول: آریا رسانه تدبیر (شاتل)

- رتبه دوم: پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین)
- انتقال داده‌های آسیاتک

- رتبه سوم: داده گستر عصر نوین

- رتبه چهارم: نداگستر صبا

- رتبه پنجم: عصر انتقال داده‌ها
- پیشگامان توسعه ارتباطات

- رتبه ششم: مخابرات ایران رتبه ششم

- رتبه هفتم: داده‌پردازی فن‌آوا
- انتقال داده‌های رهام داتک

وی درباره تفاوت نتایج این دوره از ارزیابی‌ها با دوره‌های قبلی عنوان كرد: تلاش اپراتورها در ایجاد سامانه‌های سنجش سرعت و كیفیت سرعت اینترنت، شفاف‌سازی میزان استفاده از سرویس و زمان‌های اتصال برای مشتركان و همچنین اجرای مصوبات كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از جمله دلایل ارتقای جایگاه برخی اپراتورها نسبت به نتایج ارزیابی دوره‌های قبلی است.

باشگاه خبرنگاران