پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

عوامل سریال "برابر با اصل" مورد تقدیر قرار گرفتند

در مراسمی با حضور تعدادی از مدیران شبکه یک سیما، معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، از بازیگران و عوامل سریال "برابر با اصل" تجلیل شد
دو شنبه 20 بهمن 1393
1658




به گزارش «نسیم»، در این مراسم جلال الدین دری، نویسنده و کارگردان این اثر گفت: ما برای تولید این سریال مشکلات زیادی داشتیم و سختی های زیادی کشیدیم بطوری که روزانه تا 17 ساعت کار می کردیم و با یک تلاش شبانه روزی، همه همکاران من موفق شدند این سریال 14 قسمتی را تولید کنند.

جلال الدین دری همچنین از مدیران شبکه یک به خاطر همکاری برای تولید این اثر هنری و همچنین حمایت های قوه قضاییه و کانون سردفتران و دفتر یاران تشکر و قدردانی کرد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم در این مراسم گفت: در این سریال ما سعی کردیم نگاه مردم را به شغل سردفتری و امور ثبتی تغییر دهیم.

محمد مهدی انجم شعاع ادامه داد: درگذشته نگاه درستی به دفاتر ثبت اسناد و املاک وجود نداشته و حق شاغلان درآثار هنری به خوبی ادا نشده بود مثلا در سریال "آینه عبرت" که سالیان قبل از تلویزیون پخش شد ما دیدیم که آقا تقی بازیگر معتاد این سریال کارمند بایگانی سازمان ثبت بود یا در سریال "مرد هزار چهره" به کارگردانی مهران مدیری بازیگر اصلی که مشکل دار بود کارمند بایگانی ثبت بود.

 اما در این سریال ما سعی کردیم با هنرمندی بازیگرانش، بیشتر به جنبه های آموزشی مسایل ثبتی و حقوقی اشاره کنیم و اندکی از مشکلات سردفتران را به مردم نشان بدهیم.

او در پایان افزود: من سریال "برابر با اصل"را مجموعه ای موفق دیدم که به خوبی توانست آسیب های موجود در دفاتر ثبت اسناد را به تصویر بکشد.

در این مراسم مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما نیز تصریح کرد: این نخستین همکاری شبکه یک سیما با کانون سردفتران و دفتر یاران در تولید یک مجموعه تلویزیونی بود و این برای تلویزیون تجربه مقتنمی بود.

رحمان سیفی آزاد همچنین گفت: رسانه ملی برای تولید سریال هایی که موجب می شود مردم با حق و حقوق خودشان مخصوصا در مورد مسایل ثبت اسناد آشنا بشوند و موجبات امنیت و آرامش هموطنان را فراهم سازد، اعلام آمادگی می کند.

 او ادامه داد: این گروه با حداقل امکانات سعی کردند مجموعه ای درخور و شایسته ای ارائه بدهند و الحمدالله در بازخوردهایی که از  مخاطبان داشتیم، سریال برابر با اصل مورد توجه بینندگان قرار گرفته است.

در این مراسم از حسن جوهرچی، سیاوش تهمورث، سولماز حصاری و حدیثه تهرانی بازیگران سریال "برابر با اصل" و کارگردان و سایر عوامل تولید این سریال تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است سریال "برابر با اصل" به نویسندگی و کارگردانی جلال الدین دری با موضوع آشنایی بیشتر مردم با موضوعات حقوقی ثبت و اسناد درگروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما و با مشارکت کانون سردفتران و دفتر یاران در 14 قسمت تولید و از این شبکه به روی آنتن رفت.

سی ای سی نیوز