پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

پیام فرزند آقای عبدالله خادمی به همکاران

به دنبال اعلام نام آقای حاج عبدالله خادمی در ردیف شهدای فاجعه ی منا ، فرزند برومند ایشان ، آقای سامان خادمی ، با ارسال یادداشت کوتاهی ، ضمن تکذیب خبر درگذشت پدرش ، از همکاران تقاضا نموده برای سلامتی آقای عبدالله خادمی دعا کنند .
شنبه 11 مهر 1394
4755

 

 به نام خدا

 

پیام فرزند آقای عبدالله خادمی به همکاران

 

 

به دنبال اعلام نام آقای حاج عبدالله خادمی در ردیف شهدای فاجعه ی منا ، فرزند برومند ایشان ، آقای سامان خادمی ، با ارسال یادداشت کوتاهی ، ضمن تکذیب خبر درگذشت پدرش ، از همکاران تقاضا نموده برای سلامتی آقای عبدالله خادمی دعا کنند . متن پیام ایشان بدین شرح است :

با عرض سلام خدمت همكاران گرانقدر پدرم - من اين اخبار را كاملا تكذيب می كنم و الان در بيمارستان های سعودی به دنبال پيدا كردن پدرم هستيم توسط دوستان پدرم و به اميد خدا و توكل به خدا به ديدار پدرم شاد می شيم و از همه دوستان خواهش می كنم برای سلامتی و خبر خوش از طرف بابام دعا كنيد و با تشكر از شما والتماس دعا

 

----------------------------------------------

 

 

توضیح بنچاق : جناب آقای سامان خادمی ، دوستان پدر شما که به واسطه ی حسن سلوک ایشان بی شمار هستند ، هرگز فقدان ایشان را باور نکرده و نمی کنند و از صمیم دل و با خلوص نیت برای بازگشت ایشان دعا می کنند . امیدوارم اعضای شورایعالی جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی که همفکران پدر شما هستند ، در جشن بازگشت ایشان ، تبریک گوی شما باشند .

 

و من الله التوفیق

 

فرامرز جمشیدی

 

بنچاق