پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

نایب رئیس اتحادیه ی جهانی سردفتران : پیوستن جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه ی جهانی سردفتران کلید خورد !

محمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران جمهوری اسلامی ایران و پائولو پاسکوئالیس، مسئول امور بین الملل کانون سردفتران ایتالیا یادداشت تفاهمی در رم امضا کردند.
چهار شنبه 22 مهر 1394
4635

 

معاون قوه قضائیه که به منظور دیدار و گفتگو با جمعی از مسئولان قضایی و ثبت اسناد ایتالیا به این کشور سفر کرده است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در رم گفت: با امضای این یادداشت تفاهم ، همکاریهای آموزشی، فنی، مراودات و همکاری‌های بین المللی ایران گسترش یافته است و در حوزه اتحادیه جهانی سردفتران مشارکت و همکاریهای بیشتری با همدیگر خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه نقش دفاتر و سردفتران برای ایجاد نظم و پیشگیری از دعاوی و اختلافات در جامعه بسیار موثر است و اطلاعات ایتالیا از نهاد سردفتری در ایران خوب است ، افزود: نهاد سردفتری در ایران و ایتالیا ، در حوزه اقتصادی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

نایب رئیس اتحادیه جهانی سردفتران تاکید کرد : با امضای این یادداشت تفاهم،پیوستن جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه جهانی سردفتران کلید خورد .

ماریو میکولی گفت: امضای این پروتکل همکاری میان ایتالیا و ایران گام مهمی در جهت هر چه نزدیک تر شدن جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه جهانی سردفتران است. هم اکنون 86 کشور جهان عضو این سازمان بین المللی هستند که امیدواریم به زودی ایران که دارای نظام حقوقی مترقی است، هشتاد و هفتمین عضو این اتحادیه شود.

محمد رضا دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران ایران هم با تاکید بر اینکه هدف از امضای این تفاهم نامه، پایه ریزی چارچوب همکاری میان کانون سردفتران جمهوری اسلامی ایران و کانون سردفتران ایتالیا در جهت تحقق و پیشبرد اهداف مشترک و برنامه ها و طرح های مشترک است ، افزود : امضای تفاهمنامه میان کانون سردفتران ایران و ایتالیا منجر به تسهیلات در مبادلات آموزشی ، علمی ، تشکیل همایش های بین المللی در سطح کشورهای عضو جامعه سردفتران و همچنین میان ایران و ایتالیا می شود.

وی افزود: تجربیات سردفتران ایتالیایی و ایرانی که در این تفاهم نامه است منجر به سرمایه گذاری خارجی در ایران می شود تا سرمایه گذاران بتوانند با خیال راحت در ایران با سند رسمی سرمایه گذاری کنند.

خبرگزاری برنا