پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

امور مرتبط با صدور کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان از واگذاری مجوز کل امور صدور کارت ملی هوشمند به دفاتر پیش‌خوان دولت خبر داد
جمعه 24 مهر 1394
3787

 

احد جودی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت‌احوال با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار نفر ثبت یار با سازمان ثبت‌احوال به‌صورت افتخاری همکاری کنند افزود: در صورت همکاری  پیوسته سازمان‌ها بسیاری از مشکلات ثبت اطلاعات و صدور اسناد حل خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۹۹ صدم درصد اطلاعات ثبت‌احوال به‌روز است اظهار کرد: ثبت به هنگام اطلاعات منجر به برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد خواهد شد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان از واگذاری مجوز کل امور صدور کارت ملی  هوشمند به دفاتر پیش‌خوان دولت خبر داد و گفت: دفاتر پیشخوان در استان زنجان تخصصی می‌شود.

جودی تصریح کرد: دفاتر پیشخوان نماینده ادارات هستند و در این راستا این اداره کل بر تخصصی کردن دفاتر پیشخوان بسیار مصمم است.

وی با اشاره به اینکه طرح کارت ملی هوشمند در استان آذربایجان شرقی به‌صورت آزمایشی اجرا شد افزود: این طرح نهایتاً به‌صورت کشوری با همکاری مردم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان تأکید کرد: آرشیو الکترونیک با شماره ملی برای تمام خدمات دولت و سازمان‌ها مفید خواهد بود چرا با گلاسه انگشت و تشخیص عکس برای هر نفر تنها یک شماره ملی و کارت ملی هوشمند صادر خواهد شد.

خبرگزاری مهر