پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

انتصابات جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

طی احکامی توسط معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیران کل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها ، منابع انسانی و پشتیبانی و دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک و سرپرست دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.
يک شنبه 26 مهر 1394
5073

 

طی احکامی از سوی دکتر احمد تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آقایان فرهاد زکیان ، وحید اکبری و محمد مبینی به ترتیب به عنوان مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روشها ، منابع انسانی و پشتیبانی و دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک سازمان منصوب شدند.

سید مهدی میر نظامی نیز طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به عنوان سرپرست دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل منصوب گردید.

در احکام صادره بر سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(دام ظله العالی ) در راستای اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی ها و تدابیر متخذه با استفاده موثر از منابع و امکانات موجود ،  اهتمـام بر برنامه ریزی در انجام کلیه فعالیت ها ، سازماندهی نیروی انسانی و بهره گیری از فناوری های نوین برای ارائه خدمات مطلوب و توأم با سرعت و دقت به متقاضیان و همکاران تأکید شده است.

خبرگزاری میزان