پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

" صدای ملت " در استادیوم شهید شیرودی بلند شد !

" گزارش تصویری همایش هواداران لیست صدای ملت "
چهار شنبه 5 اسفند 1394
7101

به نام خدا

 

" صدای ملت " در استادیوم شهید شیرودی بلند شد !

" گزارش تصویری همایش هواداران لیست صدای ملت "

 

 

 

عصر دیروز – سه شنبه - هواداران کاندیداهای لیست صدای ملت در ورزشگاه شهید شیرودی گرد هم آمدند تا حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام کنند .

طرفداران پر شمار آقای دکتر محمد رضا دشتی اردکانی نیز ، با هماهنگی قبلی ، در ضلع جنوبی میدان 7 تیر به یکدیگر ملحق شدند و کاندیدای محبوب دفاتر اسناد رسمی را با شور و هیجان و با سر دادن شعار " دشتی اردکانی ، حمایتت می کنیم " تا داخل جایگاه ویژه ، مشایعت نمودند .

مراسم ، با تلاوت آیات نور از کلام الله مجید آغاز شد و پس از نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مراسم مداحی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها انجام شد .

پس از آن کاندیداهای لیست صدای ملت ، هر یک به مدت سه دقیقه ، به تبیین دیدگاه خود و ارائه برنامه پرداختند .

حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی " کاندیدای مجلس خبرگان رهبری " و حجت الاسلام ناصر نقویان " سخنران و استاد دانشگاه " از ویژگی های این مراسم بود .

سخنرانی آقای دکتر محمد رضا دشتی اردکانی با استقبال شدید حاضرین و سر دادن شعار " یا زهرا " دنبال شد و جمله ی پایانی ایشان که رو به مردم گفت : " در انتخابات شرکت کنید و بدانید که رای شما ، کتاب قانون را خواهد نوشت " ، علاقمندانش را به وجد آورد و با ذکر مکرر صلوات موافقت خود را اعلام نمودند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و من الله التوفیق

فرامرز جمشیدی

 

بنچاق