پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

چهار ساعت نشست صمیمی رئیس قوه قضاییه با تشکل های دانشجویی در آستانه 16 آذر

رئیس قوه قضاییه در آستانه 16 آذر روز دانشجو در یک نشست صمیمی چهار ساعته با نمایندگان تشکل های دانشجویی ضمن شنیدن پیشنهادات و انتقادات بی پرده دانشجویان به سوالات آنان پاسخ هایی صریح داد.
دو شنبه 15 آذر 1395
5590

 

در آستانه روز دانشجو، نمایندگان تشکل های دانشجویی با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.

 
آیت الله آملی لاریجانی در ابتدای نشست با گرامیداشت حلول ماه ربیع الاول و میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) ، روز دانشجو را تبریک گفت و تصریح کرد: یکی از مواهبی که متاسفانه پس از تصدی ریاست قوه قضاییه از آن محروم شده ام همین نشست های صمیمی با دانشجویان است زیرا معتقدم این جلسات موجب می شود که هم ما با نیازهای روز و دغدغه های جوانان بیشتر آشنا شویم و هم ابهامات و سوالاتی که برای این قشر عزیز وجود دارد پاسخ داده شود.
 
پس از اینکه رئیس دستگاه قضا اعلام کرد که در این نشست قصد سخنرانی یک طرفه ندارد جلسه به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.
 
این نشست که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور معاونین قضایی، راهبردی و فرهنگی قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری و دادستان تهران و رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد دانشجویان در محیطی صمیمی به طرح سوالات خود پرداخته و نماز ظهر و عصر را نیز به امامت آیت الله آملی لاریجانی اقامه کردند.
 
همچنین در پایان این جلسه، دانشجویان حاضر با رئیس قوه قضاییه عکس یادگاری گرفتند.
 
در این دیدار نمایندگانی از تشکل های دانشجویی دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالتخواه دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و همچنین نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حضور داشتند.
میزان