پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

تفاهم‌نامه میان کانون سردفتران و مخابرات

با امضاء تفاهم‌نامه ميان كانون سردفتران و دفترياران و شركت مخابرات ايران از اين پس دفاتر اسناد رسمی به شبكه فيبرنوری مخابرات ايران متصل می شود تا سرعت ارائه خدمات در دفاتر اسناد رسمی افزايش يابد.
يک شنبه 10 ارديبهشت 1396
3010

 

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، براساس این تفاهم‌نامه كه در حضور دكتر جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهور، دكتر واعظی؛ وزیر ارتباطات و رؤسای دانشگاه‌های صنعتی كشور امضاء شد، فرایند استعلام‌های ثبتی كه بر بستر اینترنت ارائه می‌شود با سرعت بسیار بالا و بدون قعطی اینترنت انجام خواهد شد.
 
* افتتاح پروژه تانوما (تارهای نوری مخابرات ایران) موجب افزایش سرعت ارتباطات اینترنتی می شود و در سال‌های اخیر همواره مورد توجه مسئولان وزارت ارتباطات بوده است. طرح اتصال فیبر نوری به منازل مشترکان از سال گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و فاز نخست آن از نظر زیرساخت و تحویل فیبر به شماری از منازل انجام شد.
 
*  فاز اول فیبرنوری به منازل علاوه در تهران، در شهرهای اصفهان، خراسان رضوی، فارس، خوزستان، البرز و کرمانشاه همزمان با این مراسم به طور رسمی به بهره برداری رسید.
 
*جمهوری اسلامی ایران وارد عصر گیگا شده است.
 
* هدف اصلی تانوما دسترسی مطلوب و مقرون به صرفه  درحوزه تجاری، کسب وکار و مصرف کننده نهایی است.
 
* ظرف پنج سال آینده به جای سیم تلفن باید فیبر نوری را مشاهده کنیم و ظرفیت سازی برای هشت استان و بیش از یک میلیون مشترک مهیاست.

*مرحله اول اتصال فیبر نوری به منازل امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمود واعظی وزیر ارتباطات در مرکز فرد اسدی شرکت مخابرات ایران رسما به بهره برداری رسید.

روابط عمومی كانون سردفتران و دفتریارانa

خبر جامعه