پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت انتشار 4 هزارمین شماره روزنامه حمایت: اطلاع‌رسانی از طریق روزنامه تخصصی به نظم حقوقی و کاهش دعاوی در جامعه کمک می‎کند

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اطلاع‌رسانی از طریق روزنامه تخصصی در حوزه‌ای که بسیاری از مردم با آن سروکار دارند،به نظم حقوقی جامعه،کاهش دعاوی و افزایش دانش حقوقی کمک می‌کند.
پنج شنبه 9 شهريور 1396
820

 

احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت انتشار 4 هزارمین شماره روزنامه قضایی و حقوقی «حمایت» گفت: آگاهی‌رسانی مسایل روز قضایی و حقوقی به افکار عمومی و اطلاع‌رسانی نظرات مسئولان قضا، سبب کاهش دعاوی و همچنین افزایش دانش حقوقی مردم می‌شود.

تویسرکانی ضمن تبریک به عوامل و دست‌اندرکاران این روزنامه اظهار کرد: موضوع اطلاع‌رسانی در قوه قضاییه یکی از موضوعات مهم است و شاید هنوز هم با توجه به فعالیت‌های زیادی که صورت گرفته، این خلاء احساس می‌شد که یک رسانه به صورت تخصصی فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه روزنامه حمایت به عنوان یک روزنامه تخصصی حقوقی و قضایی این خلاء را پر کرده است، ادامه داد: این روزنامه علیرغم تمام امکانات کمی که در اختیار داشته اما توانسته از جهت فعالیت‌های رسانه‌ای و انعکاس دیدگاه‌های قضایی و نظرات مسئولان قضایی موفق عمل کند.

 تویسرکانی خاطرنشان کرد: این روزنامه به عنوان یک روزنامه روی گیشه‌ها قرار گرفت و به نظر می‌رسد از همان ابتدا تا کنون به دلیل پیشرفتی که در آن شاهد بودیم، تجربه موفقی را در نوع خود داشته است.

 رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن ابراز امیدواری از رشد و توسعه این روزنامه، آن هم با حمایت از سوی مراجع و مجموعه‌های مختلف قضایی و حقوقی، اظهار کرد: بدون شک اطلاع‌رسانی خدمات گسترده و متنوعی که توسط دستگاه قضایی ارائه می‌شود، امری مهم و ضروری به شمار می‌رود زیرا از این طریق می‌توانند تازه‌ترین و دقیق‌ترین مسایل روز این حوزه از جمله اقدامات و تصمیماتی که لحاظ می‌شود را به اطلاع عموم مردم رسانده و سایر مسئولان حوزه‌های دیگر را هم در جریان دقیق جزئیات آن قرار دهد.

معاون رییس قوه قضاییه گفت: بخشی از موضوعات مهم حوزه قضایی و حقوقی، جنبه عمومی دارد و ما باید از آن اطلاع پیدا کنیم زیرا بخشی از آگاهی حقوقی مردم به شمار می‌رود و در زندگی جاری خودشان می‌توانند از آن استفاده کنند.

 به گفته این مقام قضایی، اطلاع‌رسانی از طریق یک روزنامه تخصصی در حوزه‌ای که بسیاری از مردم با آن سروکار دارند، می‌تواند به نظم حقوقی جامعه کمک کند و علاوه بر آن، کاهش دعاوی و افزایش دانش حقوقی و بایدها و نبایدهای مردم را در پی داشته باشد.

میزان