پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران عنوان کرد : صدور سند اولین آپارتمان با سیستم پارکینگ مکانیزه در مازندران

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران گفت: تفکیک و صدور اولین آپارتمان با سیستم مکانیزه (چرخشی) در اداره ثبت اسناد و املاک بابلسر با موفقیت انجام شد.
شنبه 25 شهريور 1396
2574

 

 

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدحسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران در حاشیه سومین جلسه کارگروه املاک و کاداستر این استان گفت: تفکیک و صدور اولین آپارتمان با سیستم مکانیزه (چرخشی) در اداره ثبت اسناد و املاک بابلسر با موفقیت انجام شد.

وی گفت: امروزه با روند رو به رشد خودرو‌ها و تنوع آن در جامعه و افزایش مشکلات ترافیکی، پارکینگ‌های چرخشی با توانایی برآورده کردن اهدافی نظیر فضای فیزیکی برای پارک، خلوت شدن و افزایش امنیت معابر، کاهش مصرف سوخت، جایگاه ویژه‌ای در ساخت و ساز شهری دارند.

بهادر اظهار کرد: اداره ثبت اسناد و املاک بابلسر در راستای استحکام و حفظ حقوق و مالکیت مشروع موفق شد در اقدامی کم نظیر اولین صورت جلسه تفکیکی پارکینگ مکانیزه در بخش ۱۲ ثبت بابلسر انجام دهد.در این تفکیک در یک فضای حداقل ۲۰ متر مربعی برای ۲۸ خودرو تأمین پارکینگ شده است.

 مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در ادامه تصریح کرد: اداره کل ثبت اسناد مازندران جهت همکاری و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه و صدور سند برای پارکینگ‌های مکانیزه احداث شده آمادگی کامل دارد.

گفتنی است سومین جلسه کارگروه املاک و کاداستر این اداره کل با ۶ مصوبه که عمده آن تعیین و تهیه برنامه عملیاتی برای واحد‌های ثبتی تابعه بود، به کار خود پایان داد.

میزان