پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر: حذف دفاتر دست نویس باعث کاهش بسیاری از مشکلات شده است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: با حذف دفاتر دست نویس در دفاتر اسناد رسمی که از ارکان ثبت اسناد و املاک تلقی می‌شد و الکترونیکی کردن این روند، از انباشت حجم عظیم این دفاتر سنتی در بایگانی‌ها، بسیاری از مشکلات این بخش نیز حذف شد.
دو شنبه 3 مهر 1396
2683

 

 

عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر با اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک این استان دیدار کرد.

پیرهادی در این دیدار با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در پیشبرد امور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در سال‌های گذشته گرفتار بوروکراسی بسیار پیچیده و عقب ماندگی‌های فراوان ساختاری بود که در سنوات اخیر با برنامه ریزی دقیق و حمایت‌های احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر بسیاری از مشکلات فائق آمده است.

وی با اشاره به تحولات گسترده و تحقق ۹۰ درصدی برنامه‌های ثبتی افزود: با حذف دفاتر دست نویس در دفاتر اسناد رسمی که از ارکان ثبت اسناد و املاک تلقی می‌شد و الکترونیکی کردن این روند، از انباشت حجم عظیم این دفاتر سنتی در بایگانی ها، بسیاری از مشکلات  این بخش نیز حذف شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به تکالیف محول در برنامه ششم توسعه افزود: صدور سند مالکیت تک برگی املاک دولتی و همچنین اسنادی که قبلاً بصورت دفترچه‌ای صادر شده و مستلزم تبدیل به سند تک برگی می‌باشد که این مستلزم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌باشد که امیدواریم با حمایت دستگاه‌هایی همچون فرمانداری این موضوع مهم محقق شود.

میزان