پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

اعضای باند جعل اسناد و مدارک دولتی مازندران دستگیر شدند

فرماندهی انتظامی آمل از دستگیری باند سه نفره جعل اسناد و مدارک دولتی استان در این شهر خبر داد.
سه شنبه 26 دی 1396
2932

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آملبه نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار نعمت الله آزادی اظهار داشت: در پی کسب خبری منبی بر فعالیت یک باند سه نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی‌های قضائی، با بررسی‌های همه جانبه و انجام تحقیقات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که در منزلی ویلایی در یکی از روستا های این شهرستان سکونت داشتند دستگیر کردند.

آزادی ،تصریح کرد: ماموران در بازدید از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعل هویتی، تعدادی مهر ادارات دولتی و ابزار و آلات جعل از جمله پرینتر ، اسکنر به همراه تجهیزات و ادوات جعل مهر کشف کردند.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌‌ها با به کلاهبرداری به شیوه جعل اسناد و مدارک و اغفال شهروندان با وعده تبدیل اسناد عادی به اسناد رسمی اعتراف کردند، بیان داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی در حکمی از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.

آزادی از شهروندان خواست که امورات اداری خود را از طریق مراجع قانونی و با کسب راهنمایی از مراجع مربوطه انجام دهند تا در دام اشخاص فرصت طلب نیافتند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام دارند.

تسنیم