پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

ثبت اسناد شهرقدس مقصد چهل و پنجم بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در سالجاری

سیدصادق سعادتیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در چهل و پنجم سلسله بازدید از ادارات ثبت اسناد و املاک در سالجاری ، به منظور دیدار با کارکنان و همچنین اطلاع از چگونگی ارائه خدمات به مراجعان ، پنجم بهمن از اداره ثبت اسناد شهرقدس بازدید کرد .
شنبه 14 بهمن 1396
2512

 

 

به گزارش روابط عمومی ثبت استان تهران ، سیدصادق سعادتیان در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با کارکنان از خدمات این عزیزان در خدمت رسانی به مردم با امکانات و تجهیزات محدود ، قدردانی کرد و در راستای رفع پاره ای مشکلات ، دستورات لازم را صادر نمود .

در بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران ، عملکرد بخش املاک ، کاداستر ، بایگانی ، دبیرخانه و بازداشتی این واحد ثبتی ، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت . سعادتیان در ادامه با تعدادی از مراجعان به صورت چهره به چهره دیدار و طی گفتگو با آنها ، نظرات آنان را درخصوص کیفیت ارائه خدمات جویا شدند .

شایان ذکر است ، اداره ثبت اسناد و املاک شهرقدس در 9 ماهه ی سالجاری تعداد 4 هزار و 286 جلد سند مالکیت صادر کرده است .

بر پایه این خبر ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران ، روز شنبه 7 بهمن سالجاری به صورت سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک پردیس نیز بازدید کردند که در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان و مراجعان ، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفتند و توصیه های لازم را در انجام به موقع صدور اسناد مالکیت یادآور شدند .

اداره ثبت اسناد و املاک پردیس در 9 ماهه ی سالجاری تعداد 4 هزار و 64 سند مالکیت صادر کرده است .

 

 

سایت سازمان ثبت