پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

سردفتران در ایران ضامن برقراری نظم و امنیت حقوقی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدرضا دشتی اردکانی با «والری دونیو» در محل وزارت دادگستری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
يک شنبه 13 اسفند 1396
2483

 

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در این دیدار ضمن تشریح نظام حقوقی حاکم بر دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد: سند رسمی و نظام سردفتری در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار است.

وی با اشاره به حمایت کامل حاکمیت جمهوری اسلامی از سند رسمی اظهار داشت: در ایران سردفتران ضامن برقراری نظم و امنیت حقوقی در کشور هستند.

رئیس شورای عالی سردفتران و دفتریاران کشورمان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور از نظام سردفتری در ایران تاکید کرد: اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته طی سالهای اخیر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منجر به ایجاد تحولات چشمگیری در حوزه سردفتری به خصوص در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در تولید اسناد و الکترونیکی شدن فرآیندها شده است.

همچنین والری دونیو، معاون وزیر دادگستری فرانسه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و هیئت همراه ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های مستمر و دوجانبه در عرصه‌های حقوقی و سردفتری بین فرانسه و جمهوری اسلامی ایران گسترش یابد.

معاون وزیر دادگستری فرانسه با اشاره به گزارش رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ایران، تحولات صورت گرفته در حوزه تنظیم اسناد و دفاتر اسناد رسمی در جمهوری اسلامی ایران را بسیار مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، الگوی اجرا شده در ایران بتواند مورد استفاده بسیاری از کشورهای در حال توسعه‌ قرارگیرد.

نسیم آنلاین