پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

الکترونیکی شدن فرآیندهای خدمات در مجموعه ثبت اسناد نقش مؤثری در ارتقاء سلامت اداری داشته

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جریان بازدید از ثبت اسناد و املاک استان تهران : الکترونیکی شدن فرآیندهای خدمات در مجموعه ثبت اسناد نقش مؤثری در ارتقاء سلامت اداری داشته
يک شنبه 18 شهريور 1397
2347

 

 

حجت الاسلام والمسلمین خطیب ، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جریان بازدید از ثبت اسناد و املاک استان تهران با اشاره به تحولات و پیشرفت های ارزشمند در مجموعه ثبت اسناد و املاک نسبت به مراقبت و پایش آن تأکید کرد .

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه افزود ؛ آنچه که مهم است و نسبت به دیگر امور اولویت دارد ، سلامت قوه قضائیه و مبارزه با فساد است . لذا تکلیف شرعی و قانونی داریم نسبت به ارتقاء سلامت اداری و حفاظت و مراقبت از آن اهتمام داشته باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین خطیب ،بابیان این مطلب تاکید داشت: تحولات و پیشرفت های ارزشمندی در شیوه ارائه خدمات ثبتی به شکل الکترونیکی در ثبت اسناد و املاک صورت گرفته که این امردر ارتقاء سلامت اداری مؤثر بوده: لکن ضرورت دارد"با وجود ارتقاء فرآیندها و کاهش مراجعات فیزیکی مراجعان ، آسیب شناسی و پایش همواره باید مدنظر قرار گیرد  و از آن صیانت شود ، چرا که دکان عاملان فساد و افرادی که تحت وسوسه های شیطانی قرار می گیرند هیچ وقت تعطیل نیست و راه کارهای جدیدی برای نفوذ و ایجاد فساد پیدا می کنند .

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ، صدور بیش از یک میلیون فقره سند مالکیت در سال گذشته توسط ثبت استان تهران ، نشانگر وابستگی و نیاز مردم به ثبت اسناد است که این امر انتظار مردم را نیز مضاعف و وظیفه ما را سنگین تر می کند .

حجت الاسلام والمسلمین خطیب ، پس از نشست با مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران و با حضور نمایندگان حفاظت و اطلاعات " از ادارات و میز خدمت ثبت استان تهران بازدید و از اقدامات ثبت استان تهران قدردانی و تشکر کردند .

سیدصادق سعادتیان در جریان این بازدید گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در ثبت اسناد واملاک استان تهران ارائه کردند وموفقیت در صدور یک میلیون سند مالکیت کاداستری در سال گذشته و همچنین صدور بیش از یک میلیون و 389 هزار پاسخ الکترونیکی استعلامات محاکم قضائی را از مزایا و برکات ثبت الکترونیک برشمرد 

سایت اداره کل ثبت تهران