پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

مشکلات شهروندان کرمانی در اجرای اسناد رسمی مورد رسیدگی قرار گرفت

مشکلات پیش روی شهروندان کرمانی در اجرای اسناد رسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک و روسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه رسیدگی شد.
دو شنبه 14 آبان 1397
2352

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان برضرورت حل مشکلات و موانع پیش روی اجرای اسناد رسمی در راستای حفظ حقوق شهروندان کرمانی تاکید کرد وگفت: مسئولان باید با تمام توان بدنبال حل گرفتاری‌ها و دغدغه‌های مردم باشند.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان برگزاری جلسات متعدد تعاملی با حضور قضات و کارشناسان مجرب ثبتی در جهت شناسایی و ارائه راه حل برای مشکلات ثبتی را ضروری دانست و افزود:امیدواریم برگزاری نشست‌های تعاملی این چنینی در حل مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن موثر باشد.

وی تصریح کرد: یکی از هدف دستگاه قضائی کسب رضایتمندی عمومی است و بایستی در چارچوب قانون بدنبال رفع موانع و مشکلات بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:بایستی با اصلاح فرآیند‌ها جلوی سوء استفاده یکسری افراد سودجو ومنفعت طلب گرفته شود تا مردم در هنگام خریداری ملک و زمین دچار مشکل نشوند.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد در زمانی که کارشناسان رسمی دادگستری برای انجام کار کارشناسی و در راستای اجرای اسناد رسمی با ممانعت از سوی مالکین املاک مواجه شدند، دادستانی به موضوع ورود و دستورات قضائی لازم رادرجهت ورود به ملک صادر نمایند.

میزان