پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

بازدید سرزده و نامحسوس رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برخی واحدهای ثبتی تهران و ادارات کل ستادی سازمان ثبت

دکتر خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید سرزده خود، به صورت ناشناس از واحدهای ثبتی تهرانپارس و لویزان، معاونت اجرای اسناد رسمی و اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت بازدید کرد.
يک شنبه 19 خرداد 1398
1975

 

به گزارش روابط عمومی، وی که به جهت ارزیابی نحوه برخورد کارکنان با مراجعان، شیوه ارائه خدمات، وضعیت ساختمان های اداری و بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و کارکنان به صورت سرزده و ناشناس از این بخش ها بازدید می کرد، از نزدیک در جریان نقاط قوت و ضعف فعالیتها و وضعیت موجود این ادارات قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه این نوع بازدیدها موجب می شود که اطلاعات دقیق تری از نحوه برخورد همکاران با ارباب رجوع و میزان تحقق برنامه ها و اهداف سازمانی بدست آید افزود: متاسفانه برخی از ادارات ثبت از نظر فضای فیزیکی در مضیقه هستند و با وجود راهروهای بسیار باریک حتی فضای کافی برای نشستن مراجعان در آنها وجود ندارد.

وی اظهار داشت: اکثر این ساختمانها فاقد استانداردهای یک ساختمان اداری بودند و به عنوان مثال اداره ثبت اسناد و املاک لویزان در فضای پارکینگ ساختمان قرار گرفته که این مسائل ضمن ایجاد مزاحمت برای همکاران در نحوه ارائه مناسب خدمات، باعث نارضایتی مراجعان نیز می گردد.

گفتنی است در پایان این بازدید تعدادی از کارکنان که با احساس مسئولیت و نعهد وظایف خود را انجام داده و رفتار مناسبی با ارباب رجوع داشتند توسط دکتر خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد تشویق قرار گرفته و برخی کارکنان که تسلط کافی به امور محوله نداشته و رفتار نامناسبی با مراجعین داشتند توبیخ شدند.

سایت سازمان ثبت