پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

پیام تسلیت معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون (سوره آل عمران آیه 169) بی تردید جز ردای شهادت، شایسته راست قامتان عرصه جهاد و شهادت نمی باشد.
شنبه 14 دی 1398
1869

 

 

پیام تسلیت معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی

 

 

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون (سوره آل عمران آیه 169)

بی تردید جز ردای شهادت، شایسته راست قامتان عرصه جهاد و شهادت نمی باشد.

خبر شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور، قهرمان و محبوب نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین همرزمان دلاورش چنان موجی را در ملت های آزاده جهان به راه خواهد انداخت که جز نابودی استکبار جهانی و ایادی پستش را به دنبال نخواهد داشت.

به یقین پرچم سرخ شهادت و مبارزه با ظلم و ستم با شهادت این فرزند برومند جهان اسلام بر زمین نخواهد ماند و با تآسی از پرچمدار کربلا و پشت سر نایب بر حق حضرت ولی عصر(عج) ، علی زمان حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) با عزم و قدرت مضاعف برافراشته خواهد ماند.امروز تک تک ملت شریف ایران اسلامی و شیفتگان جهاد و شهادت در سراسر جهان با صدای رساتر فریاد خواهند داد: رهسپاریم با ولایت تا شهادت.

اینجانب شهادت این اسوه اخلاص، ایثار و فداکاری را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دلاوران همرزمش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی بخصوص خانواده آن شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

ذبیح الله خدائیان 

معاون رئیس قوه قضائیه

و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

سایت سازمان ثبت