پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

تشکر و قدردانی صاحب امتیاز شبکه ی اجتماعی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی ایران

به دنبال درج خبر هک شدن وبلاگ ایران نتاری و اعلام حمایت گسترده ی دوستان در فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی از آقای محسن فتحی ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول شبکه ی اجتماعی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی ایران طی یادداشت زیر ، ضمن ارائه ی گزارشی از وضعیت وبلاگ خود ، از همکاران ، تشکر و قدردانی نموده است .
يک شنبه 12 مرداد 1393
1594

بسم الله النور


به دنبال درج خبر هک شدن وبلاگ ایران نتاری و اعلام حمایت گسترده ی دوستان در فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی از  آقای محسن فتحی ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول شبکه ی اجتماعی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی ایران طی یادداشت زیر ، ضمن ارائه ی گزارشی از وضعیت وبلاگ خود ، از همکاران ،  تشکر و قدردانی نموده است .

متن یادداشت آقای محسن فتحی
 
خدمت همکاران بزرگوارم سلام و عرض ادب دارم؛ بسیار خوشحالم از همراهی عزیزان و دوستان محترمم در فضای سایبری که با ابراز همدردی خود مرهمی بر ذهن خسته و پر تلاطم اینجانب هستند. از این جهت بر خود می بالم و سپاسگذارم. اما آنچه در این مدت بر من می گذرد شرایطی پر تنش و پر استرس است، زیرا از علت واقعیت پیش آمده هیچ درک، استنباط و ایده ای در ذهنم نیست چرا که تا این لحظه نتیجه مثبتی از اقدامات و پیگیری های انجام شده بدست نیامده و همچنان در خم کوچه و خان اول مانده ام. البته نهایتاً در یک پروسه قضایی منتظر اخذ نتیجه خواهم ماند. نکته قابل ذکر عدم همکاری موثر سرویس دهنده بلاگفاست. در صورت وجود یک اراده ی محکم و منسجم در مدیریت سایت مذکور مشکل این دست وبلاگها سریع تر و آسان تر مرتفع می گردد. با این حال همراهان گرامی ایران نتاری را از نتیجه اقدامات انجام گرفته از طریق این وبسایت آگاه خواهم نمود. از مدیریت بنچاق به جهت انعکاس و پیگیری موضوع کمال تشکر و امتنان را دارم و عزت و سعادت همگی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم. و من ا... التوفیق

بنچاق