پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

قم میزبان هفتمین نشست جامعه مجازی سردفتران ودفتریاران

نشست هفتم جامعه مجازی سردفتران با عنوان گرامیداشت پروفسور ناصر کاتوزیان مورخ 10و 11مهرماه در محل هتل آپارتمان قصرقم به فاصله 800متری تا حرم کریمه اهل بیت (ع)برگزار می گردد.
شنبه 22 شهريور 1393
1733

...راستی مبدأ حرکت کجا بود ؟  کدامین سردفتر این فکر بالنده را بروز داد ؟چند نفر بودند؟! باچه بیم و امیدی  طرح  و اجرا شد  ؟! وووو....

ظاهرا یک یا سه نفره شروع شد لکن  نیمه به نیمه سال  اعضایش برای حضور بهم رساندن در میعادگاههای سیالشان رو به افزایشند.این  ایده و اندیشه نیکو اشتیاقی متسلسل را به ارمغان آورد بگونه ای که  در آخرین ساعات ختم هرنشست ،شوق دیدار بعدی درونت جوشش میکند

.... یزد__اصفهان_____ تهران ____اراک____ _____ _____ ______ ______ _______ ______ _____

....هوای دلپذیرو بهشتین آخرین روزهای اردیبهشت اراک یادتون هست ؟! یادش بخیر!  چه خاطرات زیبا و دلنشینی رقم  خورد! شوق حضور و دیدار  همکارانی که هریک پیام آور بخشی از معرفت و مهربانیهای این دیار کهن هستند و سر گذشت ها از سرگذرانده اند عجب حلاوتی دارد !!ملاقات مسافرانی از کرمان،یزد،سمنان ،شیراز،یاسوج،اصفهان،نیریز ،تهران ،مشهد ،همدان تبریز،مراغه، سمیرم جیرفت،وازجای جای ایران عزیز که  به امیددیدارها و ایجاد تحول در شغلی که به آن عشق میورزند زیباست !

... لحظات آخر نشست اراک بود که سخن از قم بمیان آمد وهمان شوق بجوش آمد تا در قم آرام گیردوقرار یابد و دوباره بجوش آید ! اکنون قم مقدس میزبان  جامعه مجازی سردفتران اسناد رسمی است .شهری که سالهای  متمادی قبل از ثبت  متجدد کنونی در کشورمان ؛ علم ، تقوی ،پرهیزگاری و تعهد اخلاقی علما ،  مجتهدین و شاگردانشان  پشتوانه ، اعتبار وامنیت  اسناد معاملات و اموال مردم بوده و هنوز هم بنچاقهای کهن و خوش خط علمایش مثبت مالکیت و رافع دعاوی و اختلافات مالی است .

....تلفنی و پیامکی هفتمین  نشست قم را به هم گوشزد میکردیم اما اولین جلسه چگونگی برگزاری نشست 27مرداد ماه با حضور جناب آقای زارعی سردفتر محترم 23قم ،علی امینی سردفتر محترم 27قم   و جناب آقای کاوندی وبلاگ نویس زبر دست  و همکارمان در دفتر75قم برگزارشد .بحثهای مقدماتی چگونگی برگزاری نشست درخور و شایسته ای مطرح و تبادل نظر شد

...دومین نشست ما ن در بحبوحه ی فضای غمگنانه  رحلت پروفسور کاتوزیان  مورخ 18شهریورماه  نیز برگزار گردید و  حس تکلیف و وظیفه شناسی ما را به اینکه  نشست هفتم با عنوان گرامیداشت پروفسور ناصر کاتوزیان باشد رهنمون ساخت بلکه بتوانیم در حد بضاعت   به ساحت علمی آن نخبه ی  بی بدیل معاصر ادای دین نموده باشیم لذا به لطف الهی مقررگردید  نشست هفتم جامعه مجازی سردفتران با عنوان گرامیداشت پروفسور ناصر کاتوزیان مورخ 10و 11مهرماه  در  محل هتل آپارتمان قصرقم  به فاصله 800متری تا حرم کریمه اهل بیت (ع)برگزار گردد.

ضمن دعوت از همکاران گرامی به اطلاع میرساند اطلاع رسانی نشست از طریق وبلاگهای همکاران انجام میگیرد .منتظر اخبار تکمیلی باشید .    


وبلاگ ویژه هفتمین نشست جامعه مجازی سردفتران و دفتریاران در قم  آغاز بکار کرده است .  همکاران عزیز و گرامی برای هماهنگی ،نام نویسی و سایر اطلاعات مورد  نیاز روی لینک زیر راکلیک کنید.

هفتمین نشست سراسری جامعه مجازی سردفتران و دفتریاران

 

ثبت نگار ( دفتر اسناد رسمی 75قم)