پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

مستي ، نه از پياله نه از خـــم شروع شد

و این بار قم میزبان ِ ماست . میزبان اشتیاق ها و دلتنگی ها در کنار خستگی ها و گلایه های ما ، میزبان واقعی ترین حضور ِ چند ماه یک بار ِ اعضای جامعه ای مجازی که گهگاه توبه می کنیم از ادامه ی بودنمان در میان این همه تلاطم و ناملایمات پیرامون مان ، اما باز هم به یقین دور ِ هم جمع خواهیم شد و درد دل خواهیم کرد و بهره مند از پیشنهاد ها و راهکارهای مفید و جدید ، با انرژی مضاعف برمی گردیم و خانه های مجازی مان را گردگیری می کنیم و با قوایی تجدید و تشدید شده ، فعالیت خواهیم کرد .
شنبه 22 شهريور 1393
1997

مستي ، نه از پياله نه از خـــم شروع شد ؛
از جــــاده ی سه ‌شنبه شب قــم شروع شد
در سجـــده توبه كردم و پايان گرفت كـــار
تا گفـتم السّلام عـلـيـكـم ... شــروع شد !!!




و این بار قم میزبان ِ ماست .  میزبان اشتیاق ها و دلتنگی ها در کنار خستگی ها و گلایه های ما ، میزبان واقعی ترین حضور ِ چند ماه یک بار ِ اعضای جامعه ای مجازی که گهگاه توبه می کنیم از ادامه ی بودنمان در میان این همه تلاطم و ناملایمات پیرامون مان ، اما باز هم به یقین دور ِ هم جمع خواهیم شد و درد دل خواهیم کرد و بهره مند از پیشنهاد ها و راهکارهای مفید و جدید ، با انرژی مضاعف برمی گردیم و خانه های مجازی مان را گردگیری می کنیم و با قوایی تجدید و تشدید شده ، فعالیت خواهیم کرد .
یک تقارن زیبا ، محرکی قوی برای شرکت در این همایش خواهد بود . حکمتی دارد ، تقدس ِ عدد " هفت " و برگزاری همایش ِ هفتم در شهر ِ مقدس ِ قم !
از فاصله ی برگزاری همایش ششم تا امروز ، اتفاقات بسیار مهم و قابل طرح و بررسی برای جامعه ی سردفتران و دفتریاران رخ داده است و اتفاقات بسیار مهم تری پیش روی ماست که اساس و ماهیت و هویت ِ ما شاید دستخوش ِ آنها باشد واز این رو اهمیت ِ این گردهمایی چند برابر خواهد بود .
یقینا مشتاق تر و پرشور تر از شش همایش گذشته دور ِ هم جمع خواهیم شد و سربلند تر و دست ِ پُر تر از قبل باز خواهیم گشت.
وعده ی ما هفتمین نشست سراسری جامعه مجازی سردفتران و دفتریاران  ، دهم و یازدهم  مهرماه یکهزار و سیصد و نود و سه ، شهر مقدس قم.

بنچاق