پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

يعني دوباره زاير قــُم هستم

پـُست آخر وبلاگ ِ ثبت نگار از برادر ِ خوبمان جناب آقای رستگار که نامشان سرنوشت یکایک ما باشد بهانه ی نگارش چند سطری شد که می خوانید.
سه شنبه 25 شهريور 1393
1483

بسم الله النور


مثل دقیقه های قبل از سال تحویل ، همه در تکاپو و هیجان هستند ، خانه تکانی می کنند ، نونَوار می شوند ، هدیه می خرند و برنامه می چینند ... این همایش ها ، نوروز ِ جامعه ی مجازی شده اند و چه دلنشین است گسترانیدن هفت سین ِ هفتم در شهر ِ مقدس ِ قـم !


پـُست آخر وبلاگ ِ "ثبت نگار"  از برادر ِ خوبمان جناب آقای رستگار - که نامشان سرنوشت یکایک ما باشد – بهانه ی نگارش چند سطری شد که می خوانید.
"بنچاق" محصول ِ محضر ِ عاشقی هاست ! عشق به کار ِ دفترخانه ، عشق به شغل ِ پدری ، عشق به نوشتن ، عشق به دانستن ، عشق به اشاعه ی خوبی ها ، عشق به قانون ، عشق به سلامت و حتی عشق به هنر و ادبیات و موسیقی... و این همه را به حد ِ وسع و قدر ِ توان و طاقت ِ جان در صفحه ای که پیش رو دارید گردآوری می کنیم تا ذره ای از دِین و میل باطنی مان را ادا کرده باشیم. آنچه انجام می دهیم از سر ِ شوق و وظیفه و تکیف و تمایل است و بس .
همایش هفتم ِ جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی ، مثل خیلی از "هفتمین" ها شاید نقطه ی عطفی باشد یا فصل بلوغی یا مقطع گذاری که وبلاگ نویسی ِ ما را از دوران ِ کودکی به نوجوانی و جوانی هدایت کند . ایمان دارم این همایش دل نوشته هایمان را جهت دار تر و مباحثاتمان را هدفمند تر خواهد کرد و به قطع و یقین دل ها و دنیای واقعی مان را نزدیک تر .
حضور و مشارکت ِ فعال در این گردهمایی را لحظه شماری می کنیم به امید دیدار با یکایک شما عزیزان و همکاران ِ شریف و دوست داشتنی .


وعده ی ما هفتمین نشست سراسری جامعه مجازی سردفتران و دفتریاران  ، دهم و یازدهم  مهرماه یکهزار و سیصد و نود و سه ، شهر مقدس قم.



من كه كبوترم وَ هوايت را ، در سينه زير اين همه پـَر دارم
سمت تو فوت مي‌كنم ايمان را، آيينه‌اي به چشم نظر دارم
الماس‌هاي روشن زيبايي نذر تو در دو ديده‌ي تر دارم
يعني دوباره زاير قــُم هستم، يعني دوباره قصد سفر دارم ...

بنچاق