پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

میزبانان آداب دان

تیم چهار نفره ی همدل همراه همزبانی که آداب میزبانی را به نحو احسن به جا آورده و برای دعوت از ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران و اعضای معزز هیات مدیره ، شخصاً به تهران آمدند .
يک شنبه 30 شهريور 1393
2254

بسم الله النور

میزبانان آداب دان

 

" لا ان للجنه ثمانیه ابواب ثلاث منها الى قم . تقبض فیها امراه هى من ولدى و اسمها فاطمه بن موسى . تدخل بشفاعتها شیعتنا الجنه باجمعهم‏ " .

براى خداوند حرمى است که مکه است ، حرم رسول ، مدینه ، حرم امیرمومنان کوفه است وحرم من و فرزندانم قم است . بدانید قم کوفه کوچک ماست . بدانید بهشت هشت در دارد که سه در آن  به  سوى قم است . بانویى از اولاد من در آنجا وفات مى‏ کند که نامش فاطمه دختر موسى است . همه‏ شیعیان ما به شفاعت او وارد بهشت مى‏ شوند .

امام صادق علیه السلام 


هفتمین همایش فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی به هزار و یک دلیل از بهترین همایش ها خواهد بود !

چون می دانم حوصله نمی کنید تمام دلایل را بخوانید ، لذا به ذکر چند دلیل بسنده می کنم ...

همه ی ما و میزبانان ما ، مهمان کریمه ی اهل بیت ، حضرت معصومه (س) ملقب به طاهره ، حمیده ، رشیده ، تقیه ، رضیه ، سیده النساء العالمین هستیم . بانوی عظیم الشأنی که حضرت امام رضا (ع) در باره ی او فرمود : " من زار المعصومه بقم کمن زارنی "

هر کس معصومه را در قم زیارت کند مانند کسی است که مرا زیارت کرده است .

از این سعادت عظیم مضاعف که بگذریم ، می رسیم به تیم برگزار کننده ی همایش که امروز توفیق زیارتشان را یافتم .

تیم چهار نفره ی همدل همراه همزبانی که آداب میزبانی را به نحو احسن به جا آورده و برای دعوت از ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران و اعضای معزز هیات مدیره ، شخصاً به تهران آمدند .

آقایان علی امینی – سردفتر اسناد رسمی 27 قم – محمد زارعی – سردفتر اسناد رسمی 23 قم – هدایت الله رستگار – سردفتر اسناد رسمی 75 قم – محمد امین کاوندی – دفتر اسناد رسمی 107 قم ، تحفه ی قم در یک دست و کارت دعوت در دست دیگر وارد کانون سردفتران و دفتریاران شدند .

آداب دانی ایشان را ، استقبال گرم و صمیمی جناب آقای محمد رضا دشتی اردکانی به کمال رساند .

ابراز علاقه و اعلام حمایت ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران از فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی و قبول دعوت برگزارکنندگان همایش ، یقیناً خستگی راه از تن ایشان گرفت و اتفاقات بعدی یکی بعد از دیگری موجبات شادی و شعف همه ی ما را فراهم کرد .

( متن کامل سخنان آقای محمد رضا دشتی اردکانی در این دیدار ، به زودی منتشر می شود )

امروز ، سی ام شهریور ماه 1393 ابلاغ بازنشستگی سردفتر اسناد رسمی 11 تهران و نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و عضو دادگاه تجدید نظر انتظامی سردفتران و دفتریاران و مسئول دفتر روابط عمومی کانون و سردبیر خبرنامه ی ضمیمه ی ماهنامه ی کانون ، جناب آقای مسلم آقا صفری را به ایشان ابلاغ کردند .

با شنیدن این خبر ، ذوق و شوق همراهی و تهیه ی گزارش را به یکباره از دست دادم . احساس کردم خورشید ، زودتر از موعد ، در کانون سردفتران و دفتریاران ، غروب کرد ! خاطرات سی سال شاگردی و همراهی در ذهنم مرور شد . از گروه جدا شدم و به سمت اتاق ایشان رفتم . پشت در ایستادم و فکر کردم این ، آخرین باری است که او را در اتاقش می بینم . از شما پنهان نمی کنم . بغضم ترکید . وارد شدم و بی اختیار گفتم : تبریک و تسلیت عرض می کنم . تبریک به شما و تسلیت به خودم . خندید و مستقیم در چشمانم نگاه کرد . حتماً غصه را در آن دید که ایستاد و من را در آغوش گرفت .

همراه من به اتاق هیات مدیره آمد . جایی که هیات قم با ریاست محترم کانون در حال گفتگو بودند . وارد که شدیم همه به خوش آمد گویی بلند شدند و ریاست محترم کانون جایش را به آقای آقا صفری داد .

آقای دشتی خبر بازنشستگی آقای آقا صفری را به حضار اعلام نمود و شروع به صحبت کرد . احساس کردم خورشید از پشت کوه امیدواری طلوع می کند . آنچنان صادقانه و صمیمی و با محبت ، خاطرات خود را از شروع آشنایی با آقای آقا صفری تعریف می کرد و با اعتقاد و احترام قلبی که به ایشان داشت ، همه ی ما تحت تاثیر قرار گرفتیم .

آنچه حال من را خوب کرد که بتوانم تا عصر در کانون بمانم ، اصرار ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران به ادامه ی حضور آقای مسلم آقا صفری بود . تقاضایی که کوچکترین شائبه ی تعارف در آن نبود . تکریمی که به همان اندازه به قدر و منزلت آقای دشتی افزود .

کارت دعوت آقای آقا صفری نیز به ایشان تقدیم شد .

مژده دادند که معاونت محترم امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، جناب آقای محمد مهدی انجم شعاع ، طبق قرار قبلی به ملاقات ریاست کانون سردفتران و دفتریاران می آیند .

بعد از مناظره ی هدفدار سیمای جمهوری  اسلامی ایران به نفع نیروی انتظامی و حضور موثر آقای انجم شعاع و دفاع جانانه ای که از حق قانونی دفاتر اسناد رسمی کرده بود ، علیرغم نوشتاری که در بنچاق منتشر نموده بودم ، خیلی دلم می خواست ایشان را ببینم و دست مریزادی حضوری به او بگویم .

فرصت دیدار و قدردانی و ابراز تشکر برای همه ی ما به وجود آمد و دیدار میسر گردید . هر یک به زبان حال با ایشان صحبت کردیم و مراتب سپاسگزاری خود را تقدیم نمودیم .

برگزار کنندگان همایش از ایشان دعوت به عمل آوردند و جناب آقای انجم شعاع ، قول تشریف فرمایی دادند .

( متن کامل سخنان آقای دکتر انجم شعاع در این دیدار ، به زودی منتشر می شود )

امروز یکشنبه بود و جناب آقای محمد گودرزی ، میزبان گروهی از سردفتران و دفتریاران در سالن کنفرانس کانون بودند . فرصت کوتاهی دست داد و حضور ایشان رسیدیم و کارت دعوت همایش به ایشان تقدیم شد . قول دادند که اهالی فضای مجازی را در هفتمین همایش همراهی کنند . از ایشان متشکریم .

آنها که مغالطه ای به نام مناظره را در شبکه ی یک سیما دیده اند ، دفاع جانانه و استدلالات متقن و پاسخ های قاطع و قانونی مسئول دفتر حقوقی و معاضدت قضایی کانون سردفتران و دفتریاران را به خاطر دارند . جناب آقای محمد عظیمیان ، با اشرافی که به قوانین و مقررات و تسلطی که در مباحث حقوقی دارند ، در مناظره ی کذایی ، به خوبی از عهده ی سفسطه های نیروی انتظامی بر آمدند و صدای سردفتران را به گوش مردم و مسئولین ، رساندند .

میزبانان قم در دفتر آقای عظیمیان  حاضر شدند و کارت دعوت را به ایشان تقدیم نمودند . مسئول دفتر حقوقی کانون نیز دعوت به همایش هفتم فضای مجازی را پذیرفتند و برای برگزار کنندگان آرزوی موفقیت نمودند .

در خلال گفتگو با برگزار کنندگان همایش قم فهمیدم زحمت فراوان کشیده و ذوق و سلیقه ی بسیار به خرج داده اند تا در ایامی خجسته و مکانی مناسب ، با حضور مهمانان ویژه ، به یمن و برکت عدد هفت ، هفتمین همایش  را برای شما عزیزان ، خاطره انگیز و به یاد ماندنی کنند .

امیدوارم اهالی فضای مجازی اعم از وبلاگ داران و وبسایت داران و خوانندگان آنها ، با حضور پر شور خود ، این حماسه را کامل کنند .

به امید دیدار


و من الله التوفیق

فرامرز جمشیدی

بنچاق