پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

تقدیر جناب آقای مسلم آقاصفری از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان مراسم تودیع

آیا کلمات می توانند این معنی را برسانند که چقدر دوستتان دارم و چقدر "دوست" دارم که دوستی شان را هیچگاه از من دریغ نمی داشته اند لیکن این بار دوستی بارانم کردند .
چهار شنبه 23 مهر 1393
1729

به نام خدا

جمشیدی عزیزم


گمان نکن که فراموش کرده ام محبت بی دریغ وکم نظیر تو را و علیرضای سلیمی نازنین را . فقط مانده بودم با این زبان عذب چگونه قدرشناسی و قدردانی ام را ابراز کنم و آیا کلمات می توانند این معنی را برسانند که چقدر دوستتان دارم و چقدر "دوست" دارم که دوستی شان را هیچگاه از من دریغ نمی داشته اند ؛ لیکن این بار دوستی بارانم کردند .


ارج میگذارم لطف اعضای هیئت مدیره را . آقای دشتی و گودرزی وعظیمیان وسیروس وقاسمی ودارائی وحسینی عزیز را که سنگ تمام گذاشتند .


قدر می نهم زحمات آقایان مسعودی ورشتیانی مهربان را . سپاس دارم زحمات کم نظیر اعضاء هیئت مدیره ی کانون خراسان رضوی خصوصا آقایان اورعی وهاشمی وخانم غلامی و...را.

تقدیر می کنم لطف همه ی اعضای هیئت مدیره کانون ها وجوامع استان ها را و قدردان اعضای محترم دادگاه های انتظامی استان ها هستم .


احترام خود را تقدیم میکنم به جناب آقای تویسرکانی که دانستند دوستشان دارم و دانستم که دوستم می پندارند و دانستیم که دلسوزیم هریک از زاویه ای وَ نیز احترام دارم رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی را وجناب بکائیان وجناب رحمتی زاده مدیرکل ثبت استان و همکاران محترمشان را .


محترم می دارم حضورجناب آقای لطیفی قاضی محترم دیوانعالی کشور وجناب آقای مجید اکبری رئیس شعبه هشتم دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی و جناب آقای محسن مرادی " مدیر کل جدید امور اسناد و سردفتران " و سرکار خانم مافی " دادیار دادگاه انتظامی سردفتران و دفتریاران" را.


احترام بسیار دارم برای مقدم پیشکسوتان عالیقدر آقایان انتظامی ، اکبری، میرشفیعی، فرخنده فال ولعل نور را ولحظات روحانی که جناب آقای انتظامی کنار ضریح حضرت ایجاد کرد.


می دانم نام بسیاری از عزیزانم را از قلم انداخته ام که گناه قلم نیست بلکه کوتاهی حافظه ی من است . قدردان محبت همه ی آنان هستم  ونمی دانی که چقدر شرمنده ی فرزاد جمشیدی ِ متین وجعفر آذری مهربان هستم .






                                    قدرشناس مسلم  آقاصفری

ایمیل های دریافتی بنچاق